De show

29 juli 2019 - Güzeloba Mahallesi, Turkije

Vanmorgen uiteraard weer begonnen met een bezoek aan de kidsclub. Daar konden ze oefenen en mee doen aan de show van vanavond, nou je snapt het al dat zag Britt wel zitten.

Na op het podium geoefend te hebben was er een piraat met papegaaien en een slang waarmee ze op de foto kon gaan. Uiteraard zag ook dit Britt wel zitten en ze begon gelijk met een slang om haar nek.

Man de nodige foto’s zijn we lekker heel de middag gaan zwemmen om daarna even een uurtje op de hotelkamer op te frissen.

Nog even een leuke armband scoren en ketting en we kunnen weerkomt ar de kids disco.

072B3AC3-F9DD-44F5-846D-BE342157CE3F

Na de minidisco was het tijd voor een show van Transilvania.  Dan is voor Britt het moment daar en ze beklimt het podium als bij. Ze straalt helemaal.

B7E24C54-F04F-42D9-A56C-D4997173DA3C

Na de show worden er nog de nodige foto’s gemaakt en gaan we door naar het kinderfeest, ja het is eigenlijk veel te laat maar ook veel te leuk om het niet te doen.

Moe maar voldaan kruipen we om 23:30 voor de laatste keer in ons bedje. Om onze laatste nacht in te gaan. Morgen nog even genieten hier en dan richting vliegveld.

slaap lekker  allemaal

1. Elly:
    29 juli 2019
    Wat een geweldige foto’s van bijtje britt lief hoor